Despre cum am ramas fidela

La cercetasi am invatat sa citim vremea dupa semnele naturii. Unul dintre aceste semne este comportamentul unor vietuitoare vertebrate sau nevertebrate. Sa luam libelulele: cand simt pericolul furtunii, ele zboara neregulat, cu miscari bruste si imprevizibile, uneori in roiuri mari. Sau gainile care isi cauta disperate adapost. Tantarii si taunii incep sa intepe mai mult iar furnicile stramteaza gura musuroiului.

Si companiile au un astfel de comportament. Mai ales cele de telefonie mobila. Furtuna vine exact pe 21 octobrie, data de la care oricine poate schimba operatorul si sa isi pastreze totusi numarul de telefon. Iar noi, atenti biologi, putem studia comportamentul lor de aparare. Zum, zum, zum! Da-i cu fidelizarea!

O sa ma opresc asupra Orange-ului din doua motive. Primul, pentru ca sunt client Orange de vreo 6 ani. Al doilea, pentru ca e cea mai evidenta campanie de fidelizare. Dupa ce de multa vreme incoace ne-au distrat sau stresat (pur subiectiv) cu Dumb & Dumber (cele doua amibe albe fara forma fixa care mie una imi plac tare mult), acum o tin sus si tare cu “sa ramanem impreuna”. Inclusiv “The future is bright, the future is Orange” s-a transformat in “together we can do more” iar tema din acest a concursului de fotografie “Vezi Orange” este bineinteles: TOGETHER!!!

Pana acum doua saptamani ma batea gandul sa schimb reteaua (ca doar nu sunt Emo – apropo, reclama aceea m-a facut sa nu am Cosmote-ul una din optiuni). Si apoi am vazut spotul ce mi-a mers direct la corazon. E cea cu cei doi alpinisti, primii romani care au cucerit al cincelea munte din lume. Catara pe peretele artificial si la fiecare priza atinsa un patrat se aprinde. (Refuz sa fac asemanarea cu spotul Vodafone cu inima din bloc creata la comanda interfonului). Povestesc greutatile prin care au trecut in expeditii. Povestesc si sunt asa sinceri. Iar aici m-au atins: I’m a fool for honesty!

Recunosc faptul ca sunt foarte subiectiva in aprecierea acestei reclame si s-ar gasi suficienti critici la adresa ei dar pentru mine e spotul anului! Imi petrec majoritatea timpului liber pe munti sau la panoul de catarare deci am impresia ca e facuta pentru mine. Pentru mine si pentru restul prietenilor cu care am comentat-o si care au aceeasi parere. Imi pare rau ca inca nu am gasit reclama pe net. Nici macar printul!

One thought on “Despre cum am ramas fidela

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *