Bomboane și bilete

Am vrut să vă arăt și vouă poza de mai sus. Am găsit-o pe Facebook și mi se pare genială!

O tipă își comandă un colet din Anglia, iar alături de produsul comandat primește și niște bomboane cu un bilet pe care scria:

“Zâmbește și te îndulcește! :) Zi frumoasa! :) 
P.S. O romanca ti-a împachetat coletul!”

Cred că povestea trebuie spusă mai departe pentru că este deopotrivă o lecție de marketing, dar și de dezvoltare personală.

1. Lecția de marketing

Orice campanie ai desfășura, cu orice bugete și cu orice idei sclipitoare, ea poate fi umbrită de gestul simplu al unui angajat. S-ar putea vorbi aici despre cel puțin 3 tehnici de promovare: personalizarea geografică a mesajului, introducerea umorului în text, inclusiv folosirea emoticoanelor în redactare.  Dar cred că ce ar trebui adus cu adevărat în vedere este faptul că dincolo de branduri, sunt oameni. 

2. Lecția de dezvoltare personală

Nu pot să nu-mi imaginez acea româncă împachetând colete și văzând destinatarul din aceeași țară cu ea. A luat rapid o etichetă (biletul nici măcar nu e scris pe hârtie obișnuită), a scris câteva cuvinte și și-a golit bomboanele din geantă. Nici măcar nu s-a semnat. A zâmbit și a închis coletul. Atât, un minut a durat gestul ei! În loc să se plângă că are încă un colet de împachetat, ea a zâmbit.

Vă dați seama ce om frumos e pe interior!? Cred că trebuie să fii tare împăcat cu tine însuți încât să faci un asemenea gest pentru care să nu așteapți nimic în schimb.  Chiar dacă pare simplu.

 

Cred că nu e nevoie să scriu mai mult. Vă pot spune în schimb că site-ul de pe care s-a comandat este LoveKnitting, iar clienta a scris deja companiei să îi mulțumească fetei care i-a înseninat ziua.

Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

fourteen − 13 =