5 lucruri care mi-au plăcut la Webstock 2015

webstock

Știam drumul spre sălile de conferință de anul trecut. Chiar dacă nu l-aș fi cunoscut, tot nu aveam cum să ratez. Un zumzet viu se auzea încă de la recepția Marriottului. „Zumzăitorii” vorbeau, desigur, despre marketing.

La acest Webstock a fost o participare record. Cu greu am găsit loc pe scaun, iar la sesiunile la care nu au mai fost locuri, stăteam cu plăcere pe jos (deși stafful s-a mișcat foarte repede să completeze sala cu scaune!).

A fost lung drumul Alba – București, dar a meritat.  Iată mai jos 5 motive:

1. Dezbaterile

La Webstock bloggerii au chip, agențiile coboară pe pământ, iar clienții sunt umani. Toată lumea interacționează. Iar în timpul conferințelor, cred că este singurul eveniment în care te bucuri să vezi participanții cu ochii în telefoane, tastând frenetic. Erau unele întrebări și răspunsuri la care sala râdea frenetic, iar altele care lăsau tăcere.

2. Socialul

Multe dintre prezentări au fost din suflet, fără suport, fără discurs prestabilit. Nu știai dacă ești la o conferință de marketing sau la o sesiune de coaching. S-a pus mult preț pe partea socială a vieții. Nu era CSR de propagandă, erau oameni care își doreau într-adevăr să schimbe ceva. Și mi-au adus aminte și mie de visele mele.

3. Viziunile mărețe

Când vorbea Michele Grassi (GM ENEL) despre conceptul orașelor inteligente care integrau tehnologia, educația, construcțiile, utilitățile publice și transporturile , te simțeai mic de tot. Mărturisesc acum că mă sperie puțin perspectiva unor tehnologii activate prin emoții.

4. Schimbarea regulilor

M-a încântat naturalețea cu care Cornel Ilie de la Vunk despre povestea lor… și despre importanța poveștilor în general. Am empatizat cu el când vorbea că trebuie să tratăm și industria divertismentului cu profesionlism, să fim neconvenționali, să credem în valorile noastre. Am râs când ne-a povestit cum și-a luat haina de manager fictiv, Paul Filip, timp de 4 ani.

5. Diversitate

La Webstock se vorbește despre cea mai nouă campanie Lenovo, dar și despre paralele dintre Las Fierbinți și seria BD. Se prezintă campanii sociale și strategii de promovare a siteurilor XXX. Este un cocktail de subiecte pe care îl savurează toți cei pasionați de marketing.

Totuși, cred că ce mi-a plăcut cel mai mult a fost accentul care s-a pus pe mindsetul de business a unui blogger. Argumentele lui Chinezu l-ar fi făcut demn de speaker la o conferință de microeconomie! Și a mai punctat ceva cu care, cu durere în suflet, trebuie să fiu de acord: diferența dintre un blogger din provincie și unul din capitală. Și mă mai întreabă lumea de ce bat atâta drum să particip la astfel de evenimente… Hai, ne vedem la ediția viitoare Webstock!

webstock iulia gus

12045685_920304248004954_6724298572768130773_o

Mai pun și un punt 6… activările. Geniale campaniile sponsorilor Webstock! Îți pun zâmbetul pe buze și-ți zgândăresc mereu creativitatea!

Pinterest

One thought on “5 lucruri care mi-au plăcut la Webstock 2015

  1. Pingback: 3 lucruri care ne-au plăcut la conferințele de marketing din Octombrie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eight − one =