15 semne că ești prea pasionat de marketing

1. La restaurant, înainte să remarci prețurile preparatelor, remarci fontul folosit pentru scrierea acestor prețuri. Dezbați pe marginea lor până vine chelnerul.

2. Stai minim 10 minute în fața raftului de conserve din supermarket încercând să găsești o metodă mai eficientă de mercantizare. Pleci fără să cumperi nimic.

3. Îți ghidezi prietenii prin oraș în funcție de panourile publicitare. Indicațiile tale sună cam așa: „De la afișul cu Lidl mai mergi două intersecții, până la magazinul cu un logo tare pe dreapta!”. Ești frustrat că prietenii tăi se rătăcesc!

4. Dezvolți o nouă paletă de culori care cuprinde nuanțe ca „verde crazy”, „auriu de dinți” sau „roz funky”.

5. Indiferent de sex, hobbyuri sau timp avut la dispoziție, petreci foarte mult timp pe site-uri de pantofi, colanți de slăbit, ceasuri sau parfumuri, doar pentru a fura idei de ecommerce. Din când în când, îți mai amintești și de funcția „incognito window”. De obicei prea târziu.

6. Părinții tăi încă nu înțeleg ce meserie ai. Când vorbesc rudelor despre ceea ce faci, le spun că „Lucrează cu calculatorul și cu internetul”.

7. Când ești la o nuntă, îți dorești foarte mult să ai alături pe colegii din departament, pentru a le cere părerea dacă hârtia pe care e tipărit numărul mesei e de 200 g sau de 250 g.

8. Singurul motiv pentru care ți-e dor de televizor este un calup neîntrerupt de publicitate. Le urmăreși totuși pe Youtube, IqAds, AdFreak etc.

9. Te abonezi la toate newsletter-urile posibile, răspunsi la toate chestionarele, aplici pentru toate cardurile de fidelitate și furi cataloage și broșuri promoționale de la vecinii tăi din poștă. Toate pentru a fi la curent cu ultimele direcții de direct marketing.

10. Deții cel puțin 5 conturi de social media, personale sau de companie, pe minim 3 platforme diferite. Ai ajuns idealul în viață a persoanelor de sub 20 de ani, pentru că, în viziunea lor, ești plătit pentru a sta pe Facebook.

11. Cea mai mare fantezie a ta este să dezvolți o aplicație la care nu s-a gândit nimeni. Colegii consideră că devii prea creativ uneori.

12. Ajungi să fii convins că secretul unei campanii de marketing reușite stă în poziționarea unui element cu un pixel mai la stânga sau mai la dreapta. Ești singurul care crede asta!

13. Amintirile din tinerețe au ca punct de referință evoluția diverselor branduri. Poveștile tale încep cam așa: „Când avea Eugenia packagingul acela de hârtie…” sau „Când poza Beckham pentru Armani…”

14. Analizezi diverse pliante sau cataloage și cauți raporturile lui Fibonacci în elementele lor.

15. Cu bugetul potrivit, ai putea vinde orice, oricui. Este unul dintre motivele pentru care directorul financiar nu este cel mai bun prieten al tău.

16. BONUS: Ești entuziasmat când vezi unicorni și nimeni din jurul tău nu te înțelege.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *