Despre ce am vorbit la All Beautiful

A fost o provocare să vorbesc la o conferință despre fashion. Dar cum mi-am propus să răspund DA la orice e nou, iată-mă la „masa de prezidiu” de la evenimentul All Beautiful.

M-am gândit mult ce subiect să abordez. Mă simțeam așa, „speaker de umplutură”, având în vedere că pe afiș erau și numele Ioanei Chișiu și a Sandrei Bendre. Despre fashion nu-mi stă în fire să vorbesc, despre marketing probabil că aș fi plictisit lumea, turismul era departe de subiect, iar despre evenimente prea vorbesc des! Am făcut așadar o prezentare despre ce îmi place mie mai mult: despre A TRĂI!

A trăi fără a pune preț pe lucruri materiale, a trăi pentru bogății în suflet. Le-am spus care sunt cele mai prețioase lucruri pentru mine. Câteva dintre slide-uri vi le arăt și vouă:

cel mai original fashion show
Cel mai original fashion show
cel mai luxos hotel
Cel mai luxos hotel
cel mai confortabil pat
Cel mai confortabil pat
cea mai frumoasa destinatie
Cea mai frumoasa destinație turistică
all beautiful_1
Cel mai prețios costum

Am avut puține cărți de vizită. Eram convinsă că nimeni nu va veni să îmi ceară datele de contact. La urma urmei, concluzia prezentării mele era că e inutil să investeti în haine și în accesorii; că adevărata frumusețe o construiești în suflet și pentru suflet. Mai eram și ultima dintre cei patru! Dar iată că lumea nu doar că a rămas, m-au mai și aplaudat. Am găsit noi voluntari pentru Căsuța cu zâmbete și idei originale pentru Ideativ Travel. Pentru o clipă, parcă am zărit și o lacrimă la una dintre participante.

În ceea ce privește organizarea, a fost frumos, dar sunt posibilități de îmbunătățire. Eu aș fi pregătit niște apă pentru speakeri, aș fi fost mai atentă la punctualitate și aș fi găsit o soluție de back up pentru timpii morți. Și încă ceva: chiar dacă nu toți invitații erau bloggeri consacrați, ar fi fost frumos să primească toți aceeași considerație. Dar cred că acesta este defectul meu profesional: de a căuta mereu perfecțiunea în evenimente. Probabil cei din public nu au simțit micile sincope.

Mulțumesc pentru invitația la eveniment, dar mai ales mulțumesc celor care m-au ascultat, pentru că mi-ați demonstrat că da, chiar dacă suntem pasionați de modă, știm să ne înfrumusețăm și sufletul.

8 thoughts on “Despre ce am vorbit la All Beautiful

  1. Nu doar ca a fost prost organizat, a fost extraordinar de prost organizat. Lipsa totala de profesionalism, sesizata atat de gazdele de la Framm’s, cat si de publicul care a rezistat pana la sfarsit doar din lipsa acuta de evenimente pe nisa aceasta si din speranta ca va aparea ceva bun sau util. Dezamagire. Nu a aparut. Speakerii au fost total pe langa subiect, fetele de la Cluj cred ca nu au prestat nici pentru jumatate din banii pe care i-au incasat (banuiesc ca au avut un onorariu destul de piperat pentru ce au oferit), daca ele sunt speakere, atunci meseria asta e total prost inteleasa. Da, e nevoie de astfel de evenimente, dar poate ar trebui organizat de catre altcineva, altcineva care sa inteleaga ca daca organizezi 3 evenimente de cartier, nu inseamna ca ai devenit brusc creator de evenimente in Alba, care intelege ca publicul nu plateste ca sa auda ce haine si-au luat domnitele, pe unde au mai calatorit in lume, sau cum se face o lista to do. Cel mai greu este sa iti cunosti limita posibilitatilor intr-un domeniu. Aici a fost vorba doar de organizatori complet depasiti de eveniment. Pacat.

    1. Buna Ioana,
      Multumim pentru feedback-ul tau! Intr-adevar, nimeni din cei implicati nu este profesionist complet, dar sa nu uitam ca Tea a fost totusi prima care a avut curajul sa organizeze un astfel de eveniment. Pe de alta parte, fiecare suntem diferiti si fiecare am avut alte asteptari de la Allbeautiful. Unele au fost atinse, altele nu. De aceea am scris si eu, ai scris si tu si probabil vor scrie sau vor vorbi si altii. Pentru ca doar asa ne putem imbunatati: doar asa putem trece de la „evenimente de cartier” la evenimente de impact national.

    2. Ioana, multumesc pentru reactia ta! Orice reactie este utila pentru a invata ceva pe viitor! Mai util era insa ca aceste reactii sa apara aseara, chiar la fata locului. Rugamintea mea este sa imi scrii un email pe adresa mea (tea_maier@yahoo.com) si sa stabilim cum putem face pentru a-ti inapoia banii pe care i-ai platit pe bilet. Multumesc! Iti doresc o dupa amiaza de duminica frumoasa!

  2. Esti rautacioasa. Si eu am fost la eveniment si chiar mi-a placut, Ori este primul eveniment la care ai participat ori este pura rautate. Nimeni nu poate sa fie super punctual pentru ca depinde de invitai. In ceea ce priveste apa am vazut cand au venit cei de la Framm s la voi sa va serveasca cu vin, puteai sa ceri apa, iar despre „timpii morti” eu nu i-am vazut. Si in legatura cu ce ai vorbit tu sincer m-ai plictisit maxim. Cred ca aberezi…

    1. Buna Andreea,
      Atunci cand am decis sa vorbesc la un eveniment cu tema Beauty & Fashion despre frumusetea interioara, mi-am asumat riscul de a fi considerata „aberanta” de catre o parte din public. La urma urmei, nu este un subiect pe care il gasesti in pagini glossy. Poate odata vei vedea altfel viata si vei intelege ce am incercat sa spun, sper doar sa nu fie prea tarziu.
      Cat despre rautate… posibil. Dar acesta e avantajul unui blog: poti sa iti exprimi parerile nestingherit. Este la urma urmei „nebunia” unui blogger: nu susoteste pe la colturi ce crede, are curajul sa spuna deschis lumii. Iti recomand sa incerci si tu!

  3. Asa e, depinzi de invitati, insa daca cei care nu fost platiti au avut respectul pt public de a veni cu cateva minute inainte de ora programata, de ce “vedetele” platite consistent pt cele 20 de minute nu l-au putut avea? Daca stii ca ai un eveniment la care participi te straduiesti si pleci din timp, sau macar iti ceri scuze ca din cauza ta oamenii au asteptat aproape 1 h.
    2. La orice conferinta pe masa speakerilor se regaseste minim 1 sticla de apa, nu trebuie sa ridice mana speakerul sa i se aduca.-
    3. Timpi morti au fost cand a facut introducerea prezentarii de moda si a durat 5 min pana sa intre manechinele, iar organizatoarea statea si povestea cu iubitul.
    4. Chiar daca este primul eveniment, atunci cand te recomanzi organizator de evenimente aceste greseli nu sunt iertate deoarece arata neprofesionalism. Cum sa iti dea cineva pe mana, pe bani, sa-i organizezi evenimentul perfect cand nici pe al tau nu esti in stare.
    5. N-am vazut sa le dea o atentie speakerilor organizatoarea.
    6. Plusuri: tombola cu premii frumoase, a fost o atmosfera placuta, m-am simtit bine, a fost un alt mod de a petrece o dupa masa de sambata, e placut sa vezi ca se misca lucrurile in oras, sigur data viitoare va fi mai bine, iar Tea ca invata din stangacii, criticile constructive sunt bune, vinul era ffff bun, sala aranjata frumos, interesant de vazut si auzit oameni de la care poti invata. Fiecare a avut ceva care mi-a ramas in minte.
    Felicitari pt curaj, Tea! Este o provocare sa intri in gura atator fete care au fost la eveniment:))
    Pretul biletului a fost decent, nu cred ca Ioana a facut comentariu pt ca isi vrea banii inapoi. A fost o parere ca multe alte, nici buna, nici rea, depinde numai de tine daca vrei sa inveti di ea.
    Mult noroc!

    1. Buna Pam,

      Multumesc ca ai structurat ceea ce probabil a gandit mai multa lume! Au fost plusuri si minusuri, asa e oriunde. Cea mai mare greseala ar fi insa sa ne ascundem „dupa perdea” si sa sustinem ca totul a fost perfect. Asa nu vom imbunatati niciodata.

  4. Foarte bine a sintetizat Pam evenimentul. Tea nu e nevoie sa returnezi banii, nu cred ca asta este atitudinea unui organizator. In momentul in care faci evenimente contra cost, e normal sa iti insusesti cu gratie criticile si laudele, atat cele primite personal, cat si cele primite online, nu e nicio diferenta. Este nevoie de astfel de evenimente, acesta fiind si motivul pentru care s-au prezentat atatea fete, dar daca locuim intr-un oras mic, nu inseamna ca nu avem experienta in organizare sau participare la astfel de evenimente. Cum spunea si Iulia, nu putem pretinde ca totul a fost perfect, opiniile prezentate aici iti fac un mare serviciu, iti dau un feedback direct si sincer, pe baza caruia iti poti adjusta urmatoarele proiecte. Criticile ar trebui sa ajunga si la bloggeritele din Cluj, pentru ca pe viitor sa nu perceapa publicul din Alba ca fiind facil si sa vina cu o atitudine superioara. La urma urmei, domeniul de prestari servicii functioneaza pe principiul ”Clientul nostru, stapanul nostru”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *