5 proiecte albaiuliene la Webstock!

S-au afişat nominalizaţii la Webstock. Webstock este cea mai importantă conferinţă dedicată social media din România. Pe lângă conferinţe, există şi premii. Se punctează originalitatea, interactivitatea, relevanţă faţă de categorie etc.

Iar printre nominalizaţi, ce să vezi: proiecte din urbea noastră. Videoul lui Romulus Oprişcan e înscris la categoria “Visual”, VLOG-ul de marţi a intrat la Video Blogging (e al Annei-Marie, moldoveancă, dar o considerăm tot de-a noastră având în vedere că a migrat aici), Marea Unire a instagramilor  a ajuns la categoria Blogger Projects.

Şi iată şi echipa noastră de trei fete cucuiete, concurând la două secţiuni:

A. Statuile au dat în mintea copiilor 

Categorie: Special Projects

Campania a fost prilejuita de lansarea site-ului www.pingsipong.ro si a paginii de Facebook www.facebook.com/pingsipong.ro, canalele de prezentare a agentiei de evenimente pentru copii Ping si Pong. Alba Iulia gazduia la acea data 25 de statui din bronz. Echipa Ping si Pong a imbracat aceste statui in clowni: peruca multicolora si nas rosu. A fost un adevarat fenomen viral pe Facebook: toti cautau poze cu statuile deghizate. Unii au considerat o ironie la adresa autoritatilor publice, altii o invitatie de a vedea lumea mai colorat, multi doreau doar sa vada si ei pozele despre care vorbea toata lumea. La o zi dupa postarea fotografiilor, a aparut si comunicatul de presa, preluat de foarte multe publicatii din oras.

B. Bîz Marketing 

Categorie: Bloggers Projects

Biz Marketing este un proiect intitiat de trei oameni cu idei: Cipriana, Andrei si Iulia. Toti au studiat marketingul si au fost mereu frustrati ca studiile de caz din manuale se refereau la branduri internationale, multe din acestea neexistente pe piata din Romania. E ca atunci cand cineva iti explica culorile penajului unei „parapopilcanite”. Oricat ti-ai da osteneala sa faci o imagine vizuala, nu poti pentru ca nu ai vazut niciodata aceasta pasare. Au decis asadar sa ofere pasionatilor de marketing material prin care sa inteleaga usor semnificatia conceptelor din acest domeniu. Fiecare termen este explicat prin prisma unui brand romanesc. „Nobila casa si publicitatea pe bloguri”, „Hello Hotels si standardizarea serviciilor”, „Posta Romana si coordonarea activitatilor de marketing” sunt doar cateva dintre titlurile articolelor. Postarile sunt scrise intr-un limbaj simplu, adresandu-se asadar incepatorilor in domeniu. Pe termen lung, ei doresc sa reuneasca aceste articole intr-un ebook si, de ce nu, poate si o carte tiparita. 

1235438_306752032797860_1755925159_n

Departe de noi gândul de a câştiga. Ne-ar bucura şi un abonament gratis la conferinţe… Dar e de remarcat un lucru: cinci proiecte diferite din Alba Iulia au ajuns să concureze cot la cot cu campaniile Cris Tim, Heineken, Hochland şi alte nume care au în spate agenţii serioase de publicitate. Juriul: spuma advertisingului românesc. Simplul fapt că ei se vor obosi să dea câteva clikuri pe ce am lucrat noi, e deja o realizare!

Dar ştiţi care e totuşi cel mai mare câştig: avântul pe care l-am primit. Este o vorbă: “Nu te-mbrăca pentru jobul pe care-l ai, ci pentru cel pe care-l doreşti!”. Cele cinci proiecte albaiuliene nu şi-au pus haine modeste de orăşel mic din transilvania, ci s-au poleit cu aur ca să meargă ţanţoş printre cei sus-puşi!

Mulţumim celor care ne susţin! Mulţumim celor care sunt suficient de nebuni să creadă că se poate schimba ceva!

Pinterest

3 thoughts on “5 proiecte albaiuliene la Webstock!

    1. Si noi te simtim de-a noastra, Anne-Marie! In curand facem cea mai tare agentie de publicitate cu sediul in Alba Iulia: avem deja oameni pe blogging, pe videoblogging, pe evenimente, pe PR, pe foto, pe video, pe grafica, etc.! 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

one × three =