Mnemonica seductivă a produselor cosmetice

Lunea seara dedic timp unei sesiuni de manichiură. Îmi plimb degetele prin impresionanta-mi colecţie de oje, gândindu-mă cu ce culoare să-mi răsfăţ unghiile după supliciul la care au fost supuse în weekend. Şi îmi atrage atenţia numele de pe ele: “Nude Lingerie”, “Black Lace”, “Seductive Passion”… Atunci nu mai aleg culoarea, aleg emoţia. Pentru că un nume fără emoţii nu are nicio valoare.  Un nume fără emoţii nu se vinde. Şi orice om de marketing ştie că după ce se dau la o parte oportuniştii ce aleg produsele doar după preţ, rămâne ăsta selling point-ul principal: emoţia!

În plus, brand managerii cosmeticelor mai au un truc: asociază numele cu o imagine vizuală cu notă erotică. Luciu de buze Irresistibly Sexy, rujul Moisture Seduction, mascara Super Drama.  Pasiune, atracţie, flirt, seducţie. La urma urmei, orice femeie pune glossul pe buze sau rimelul pe ochi pentru a stârni pofta unui sărut sau magnetul unei priviri. Punct ochit, punct lovit! Clientele sunt fericite, producătorii şi mai şi.

Şi acum să fim serioşi… sau serioase. Voi ce aţi alege?

Roşu pasional VS Vişină putredă
Ciocolatiu intens VS Maro-brun
Puritate deplină VS Alb Mat

etc. etc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 − fourteen =