Companie românească vs companie americană

Valori promovate într-o companie americană:
– fiecare are controlul asupra a ceea ce face, pentru ca avem incredere ca e pus pe acea pozitie pentru ca se poate descurca.
– fiecare este incurajat sa faca tot ce se poate pentru a rezolva o problema (empowerment)
– munca este cu sens, angajatul fiind o rotita din sistem fara de care sistemul n-ar mai functiona
– motiveaza si incurajează. Nu doar la Petrecerea de Crăciun, ci în tot timpul anului.

Valori promovate într-o companie românească:
– când e oproblemă, cu siguranţă poţi să o pasezi altcuiva (aka aruncă pisica în grădina altuia)
– şeful are întotdeauna dreptate
– nu căuta soluţii caută un vinovat. (aka ţapul ispăşitor)
– lasă tot timpul impresia că eşti ocupat, stresat şi împovărat de sarcini. Stai cel puţin 30 de min peste program. Neapărat plânge-te!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eight + 6 =